Raktárlogisztika

Raktárlogisztika webshopok számára

Raktárlogisztika szolgáltatásunk révén végig kísérjük partnereink árujának útját a beérkezéstől kezdve a címzetthez történő eljuttatásig. Komplex szolgáltatásunk keretén belül vállaljuk partnereink termékeinek beérkeztetését, raktározását, komissiózását, csomagolását, címkézését, kiszállítását, igény szerint a rendelések számlázását és csomagba helyezését is. Raktárlogisztika webshopoknak   Raktárlogisztika Raktárlogisztika webáruházaknak  A Mixpakk Kft. webáruházak számára nyújtott raktárlogisztika megoldása teljeskörű legyen szó belföldi, vagy külföldi szállításról: a forgalmazott termékeket tároljuk, a webshopba érkező megrendeléseket összekészítjük, szakszerűen csomagoljuk, ha szükséges papír alapú számláját kiállítjuk és a csomagba helyezzük, valamint az egész csomagot a vásárlókhoz kiszállítjuk. A feltételek nálunk adottak: közel 1000 nm2 raktározó, szortírozó, komissiózó terület, raklapos és polcos állványrendszer, megfelelő informatikai háttér, saját autó flotta, több mint 10 éves gyakorlat hazai és nemzetközi fuvarszállításban és csomaglogisztikában. Egyszerű és transzparens működés Partnereinknek nincs más dolga, mint átadni számunkra a megrendeléseket, és attól kezdve nemcsak a kiszállítást, hanem a teljes komplex logisztikai tevékenységet működtetjük. Komplex szolgáltatóként immár nemcsak a küldemények belföldi és nemzetközi kézbesítését tudjuk biztosítani, hanem a termékek tárolását, csomagolását, címkézését is, így a teljes, komplex logisztikai folyamatot elvégezzük. Miért előnyös? Mi üzemeltetjük a teljes logisztikai folyamatot, így ezzel Ön időt, erőforrást és pénzt spórol meg cégének. Ezáltal a webáruházának termékeinek népszerűsítésére és az értékesítésére tud koncentrálni. A kiszervezett raktárlogisztika által megszabadulhat a termékek tárolásával, készletezésével, csomagolásával, a rendelések összeállításával és szállíttatásával, valamint az emberi erőforrás allokációjával járó költségektől és nyűgöktől, melyek egy webáruház erőforrásainak nagyrészét felemésztik. Stratégiai partnerként gondolkodunk, így futár cégünk a különböző alap- és kiegészítő szolgáltatásainak akár egyidejű igénybe vételével fejlődést és kiszámíthatóságot biztosít szerződött és egyéni megrendelőink számára. Szolgáltatásunk révén az árú beérkeztetésétől a tároláson át, megrendelés esetén komissiózást, csomagolást/összekészítést, címkézést, akár számlázást és a kiszállítást is elvégezzük. Webáruházak számára nyújtott logisztikai megoldásunk teljeskörű legyen szó belföldi, vagy külföldi szállításról: a forgalmazott termékeket tároljuk, a webshopba érkező megrendeléseket összekészítjük, szakszerűen csomagoljuk, ha szükséges papír alapú számláját kiállítjuk és a csomagba helyezzük, valamint az egész csomagot a vásárlókhoz kiszállítjuk. Logisztikai feladatainkat a 7M elve alapján határoztuk meg: Megfelelő dolog; Megfelelő minőségben; Megfelelő állapotban (mennyiségben); Megfelelő helyen; Megfelelő időben; Megfelelő információkkal, okmányokkal; Megfelelő áron álljon rendelkezésre. Ezen elvek egyike sem élvez prioritást, és elsőbbséget a másikkal szemben, mivel ez egy olyan lánc, amelyben minden elemnek stimmelnie, passzolnia és rendben kell mennie ahhoz, hogy sikeres és hatékony legyen az adott logisztikai folyamat. Forduljon hozzánk bizalommal az alábbi form kitöltésével, vagy hívja kollégánkat a 06 20 9402 714-es számon.

    Megismertem és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot.