MXP Fulfillment

A kiszervezett logisztika vagy másképp fulfillment lényege, hogy egy webshop üzemeltetésében jelentkező jelentős költségeket magában hordozó tevékenységek nem a vállalkozáson belül maradnak, hanem azt a webáruház helyett egy komplex logisztikai szolgáltató végzi.

Melyek ezek a költségek?

Először is ha a webáruház készletről értékesít, kell hogy rendelkezzen raktárral, ami jelentős és folyamatos költséget jelent. A termék tárolásán túl, a megrendelések összeállítása, csomagolása, kiszállítása mind mind nagy teher egy vállalkozásnak. A kiszervezett raktárlogisztika eredményeként az árú tárolása, a megrendelések összeállítása, csomagolása kapcsolódó futárszolgálat egy úgy nevezett fulfillment centerből történik, ami rálát a webáruház rendeléseire és elvégzi a teljes logisztikai feladatot. Ideális esetben ezt a kapcsolatot egy automatizált informatikai rendszer támogatja.

A rendszerek közötti integráció biztosítja a folyamatos és naprakész értékeket a készlet és a megrendelések tekintetében. Ennek folyamata azzal kezdődik, hogy a vásárló megveszi a terméket a weboldalon, melyet a kiszervezett logisztikai partner az informatikai integráció révén azonnal lát és megkezdi a megrendelés összekészítését (leválogatja a termékeket, becsomagolja, címkézi és intézi a szállítási folyamatot). Lehetőség nyílik akár a számlázási folyamatok átvételére is, ebben az esetben a csomagok lezárásakor a webáruház üzemeltetője nevében kiállítják és a csomagba helyezik a számlát. Majd az összekészített csomagok kézbesítésre kerülnek, ha szükséges utánvét, vagy viszárú kezeléssel.

Előnyei:

  • Nincs raktározási költség, így rövidebb a vállalkozás megtérülése.
  • A fulfillment szolgáltatásért általában csomagonként fix díjat számolnak fel, így ez a költség is jól tervezhetővé válik, illetve a logisztika teljes költségét beleépíthető a vételárba.
  • Az informatikai integrációk révén nem kell foglalkozni a logisztikával, maximum követni annak folyamatát.
  • Nem kell külön foglalkoztatnia logisztikai ügyintéző munkatársat, így jelentős bérköltséget spórol meg a vállalkozás.

Miért minket válasszon?

Mi üzemeltetjük a teljes logisztikai folyamatot, így ezzel Ön időt, erőforrást és pénzt spórol meg cégének. Ezáltal a webáruházának termékeinek népszerűsítésére és az értékesítésére tud koncentrálni. A kiszervezett raktárlogisztika által megszabadulhat a termékek tárolásával, készletezésével, csomagolásával, a rendelések összeállításával és szállíttatásával, valamint az emberi erőforrás allokációjával járó költségektől és nyűgöktől, melyek egy webáruház erőforrásainak nagyrészét felemésztik.

Forduljon hozzánk bizalommal az alábbi form kitöltésével, vagy hívja kollégánkat a 06 20 9402 714-es számon.

A Mixpakk Kft. örömmel áll rendelkezésére kiszervezett logisztikai szolgáltatással, keressen minket személyre szabott megoldásunkért.

További információt szolgáltatásunkról itt olvashat: Raktárlogisztika.