Új marketplace közösség alakult
Új piactér szövetséget hozott létre Európában 4 e-kereskedelmi vállalkozás. Célja, hogy a régióban működő webáruházaknak alternatívát tudjon mutatni az Amazon mellett.
A platform
A román eMag, a francia Cdiscount, a németországi Real.de és az olaszországi ePrice létrehozta az International Marketplace Network-öt.
Az új platform jelenlegi állapotában több mint 230 millió ügyfelet ér el, közel 30 ezer online kereskedőn keresztül, de a fejlesztéssel ezt a számot növelni szeretnék.
Az International Marketplace Network jelenleg olyan felületet kínál, amely összeköti a négy Marketplace-platformot, így az eladók egyetlen munkapontként használhatják ajánlataik egyszerű és hatékony szinkronizálására, biztonságosan és valós időben, így hatékonyan kiszolgálva megrendelőiket. Az IMN az eladók számára egy gyors és egyszerű lehetősége annak, hogy további költségeik nélkül bővítsék online üzleti tevékenységüket Európában.
Patrick Müller-Sarmiento, a Real.de ügyvezetője szerint “a koncepció kihasználja Európa erősségeit, például a regionális sokféleséget, valamint a termék- és adatbiztonság magas színvonalát. Az IMN használatával bármilyen méretű kiskereskedő függetlenebbé válhat az Amazon e-kereskedelem óriási piacától, kevesebb erőfeszítéssel eloszthatja a kockázatot különböző csatornákon és növeli a fenntarthatóságot.“
Az IMN bevezetésével az európai fogyasztók a termékek és szolgáltatások szélesebb skálájához férhetnek hozzá. Ráadásul más európai piactér platformok is kifejezték már érdeklődésüket az IMN részvétele iránt.