MXP – MaXimális Precizitás
Miért érdemes velünk dolgoztatnia?
Vállaljuk cégek, vállalkozások rövid és hosszútávon, kis-és nagy mennyiségben termékeik teljes körű raktározását és a tárolt termékek komissiózását, szortírozását, csomagolását valamint kiszállítását, ezáltal komplex logisztikai szolgáltatást nyújtunk.
Raktározás esetén állandó, kiszámítható és folyamatos költség kontrol mellett tudja tárolni termékeit, legyen szó darabos termékről vagy tömeges készletről. Tételes termék átvétellel biztosítjuk a pontos darabszám meglétét már a beérkezetés folyamán. Raktári nyilvántartásunk és rendszerünk lehetővé teszi a pontos készletinformációk rendelkezésre bocsájtását így pontos készletnyilvántartással rendelkezünk minden egyes nálunk tárolt termékről. A komissiózás során a nálunk elhelyezett termékpalettából, egyedi megrendeléseknek megfelelő termékek kerülnek összeállításra. Ez szorosan kapcsolatban áll a teljes körű raktározási funkciók ellátásával. A nálunk elhelyezett és tárolt terméket csomagolását is vállaljuk a termék által megkívánt legnagyobb biztonsággal. (légbuborékos borítékban, dobozban) Az összekészített és becsomagolt termékeket a szállításhoz nélkülözhetetlen egyedi vonalkódos etikettel (címkével) látjuk el. A vonalkód és mellette QR-kód biztosítja minden egyes termék nyomon követhetőségét, és a segítségével a hiba lehetőséget teljes mértékben minimalizálni tudjuk.
Futárjaink az elvárásoknak megfelelően a pontos kiszállítással és a címzettek maximális elégedettsége mellett kézbesítik a megrendelők küldeményeit. Az esetlegesen keletkező visszáruk újra bevételezésére és elraktározására szintén kiemelt figyelmet fordítunk. Futárjaink legalább két alkalommal megkísérlik a csomag kézbesítését. Az értesítési rendszerünk által a beállításoknak megfelelően akár a sikeres vagy sikertelen kézbesítésről a feladó fél (partner) vagy akár a címzett is e-mailértesítést kap, amelyből kiderül, hogy a csomagok kézbesítése eredményes – e vagy sem.
Futárszolgálatunk kiegészítő szolgálásokat biztosít partnereinek, például: utánvétkezelés, okmánykezelés, csomagbiztosítás, csomagkövetés, csomagcsere, áru felvét.
Az utánvétkezelés elszámolása rugalmas, cégre szabott, és az előre egyeztetett időszakban történik, ( napi, heti, kétheti vagy havi elszámolások) akár készpénzes vagy átutalásos formában. Minden elszámoláshoz mellékletet küldünk, mely az igényeknek megfelelő adatokat tartalmazza.
Okmánykezelésnek köszönhetően vállalni tudjuk kuponok, nyereményjátékok, ajándéktárgyak, promóciós termékek kiszállítását és az ehhez tartozó dokumentáció (szerződések, számlák, átvételi elismervények ) teljes kezelését/visszaforgatását. Emellett okmánykezelés alatt, már egy kibővült szolgáltatást is nyújtunk partereinknek, azaz banki-, hivatalai-, biztosítási-, egészségügyi vagy bármilyen online szerződéskötés esetén a címzett személy azonosítását és a személyes adatok ellenőrzését, és hitelesítését is elvégezzük. Az általunk szerződött partnereink hozzáférést kapnak saját csomagjuk nyomon követéséhez (személyes Interfész), így a kezdeti feladástól egészen a sikeres kézbesítésig végigkövethetik a teljes folyamat minden állomását.
Továbbiakban lehetőségünk van volumenfüggő egyedi szerződések kidolgozására ( függ a napi/heti/havi csomagok számától,súlyától és méretétől, a kiegészítő szolgáltatások igénybe vételétől illetve a kézbesítési címétől) , mellyel teljes mértékben cégre szabott ajánlatokat tudunk kidolgozni megbízóink számára.
Folyamatosan bővülő elégedett ügyfélkörrel rendelkezünk, mely fontos részét képezi üzletpolitikánknak. Szolgáltatásaink kidolgozásánál kellő figyelmet fordítottunk kis-és középvállalkozások igényeire és igazodtunk az elvárásaikhoz. A kiegészítő szolgáltatásainkkal tudunk többek, lenni, mint mások a piacon. Maximális precizitás és elkötelezettség a partnerek és címzettek felé.