Mik a feltételei a biztonságos csomagküldésnek?
Napjainkban egyre jobban elterjed az online vásárlás, ugyanis sokkal kényelmesebb és rengeteg időt spórolhatunk vele, amely igen nagy előnynek számít.
A csomagküldés esetén az első lépés mindig a futár megrendelése, melyet megtehetünk telefonon illetve online. Az online rendelés nagyon egyszerűen megoldható, hiszen elegendő a weboldalon található űrlapot kitöltenünk. Ám fontos, hogy mindig ellenőrizzük, hogy rendelés leadása után érkezik-e visszaigazolás, ugyanis csak abban az esetben számít regisztráltnak a megrendelésünk. Az effajta csomagküldés átlagában 1-3 munkanapon belül kézbesítésre kerülnek, attól függően, hogy az ország melyik részéről van szó. Továbbá, ha külföldre szeretnénk csomagot küldeni, akkor az 2-5 munkanapon belül történik, ha pl. Németországba vagy éppen Csehországba akarunk csomagot küldeni. A feladott csomagok biztonságban való megérkezésének fontos feltétele, hogy a feladó biztonságos csomagolásba helyezze el a küldeményt. A hiányos csomagolás esetén a futárcég sem veszi át, illetve könnyedén megsérülhet a csomag tartalma is.
Annak érdekében, hogy elkerülhessük az, ilyen fennakadásokba a weboldalon található szabályzat elolvasásra szánjunk pár percet. Illetve a szabályzatból megtudhatjuk azt is, hogy melyek a tiltólistás termékeket, melyet a futár nem vehet át a feladótól. A törékeny csomagoknál mindig külön figyeljünk arra, hogy a csomagoláson is feltüntessük, illetve a futár figyelmét is külön hívjuk fel rá. A feladott csomagok, mindig a futárcég által biztosítva vannak. Így, abban az esetben, ha bármilyen problémával találkozunk, akkor a megadott határidőn belül jelezni kell a panaszt. A csomagok kézbesítésének idejéről a futár mindig SMS-ben, illetve e-mailben kézbesíti a címzettet. Abban az esetben, ha a kézbesítési időpont nem felel meg, akkor felvehetjük a kapcsolatot a futárral és egyeztethetünk más időpontot.