Logisztika mesterfokon

A Deutsche Post DHL Group tagjaként a DHL Supply Chain tovább folytatja az okosszemüvegek és az egyéb viselhető eszközök tesztelését és bevezetését. DHL International GmbH a legnagyobb németországi központtal rendelkező nemzetközi futárszolgálat. 220 országban világszerte működnek, évente 1,3 milliárd csomagot kezelnek.

A digitális stratégia

Ez a vállalat digitalizálási stratégiáját képezik, melynek első állomása Magyarországon lenne, a Biatorbágyon található 42 ezer négyzetméteren elterülő elosztó központban vezetik be az Glass Enterprise Edition második generációját.
Az eszköz az AR, azaz a kiterjesztett valóság segítségével támogatja a raktárakban lévő komissiózási folyamatokat, így eredményesebb és gyorsabb munkavégzést eredményez. A felhasználóbarát eszköz növeli a sikerélményt, így a bevezetését követően nagyon rövid idő alatt megszerették a raktárakban dolgozó kollégák.

2015 elején nagy sikerrel mutatta be a DHL az okosszemüvegeket, melyek azóta sztenderd eszközzé váltak a raktári operációkban. Az Egyesült Államokban, Európában és az Egyesült Királyságban végzett tesztek alapján a szerződéses logisztikai vállalat lépésről lépésre bővítette tovább a technológiát, azaz a vizuális kigyűjtést. Ezt a módszert már a legtöbb régióban használják, így a kiterjesztett valóság segíti a kigyűjtési feladatokat. A szemüvegek eredményessége a DHL Express-t is meggyőzte. A nemzetközi expressz kézbesítés szakértői már okosszemüveget használnak a brüsszeli elosztóközpontban és a Los Angeles-i repülőtéren. Továbbá New York, Cincinnati és Chicago repülőterein is tervezik az eszközök bevezetését.
A legújabb generációs okosszemüveg fejlesztései között szerepel a hosszabb akkumulátor-élettartam, a kétszer gyorsabb processzor és a rövidebb töltési idő. A gyártó szerint az eszközök így még megbízhatóbbak lesznek, így a raktári operációkban meglévő igényekhez igazodnak.

Similar Posts